Försöker

Jag försöker verkligen att komma igång med det där som kallas löpning. Har appen Get running. Och det funkar bra,önskar bara att spåret här var mer plant. Väldigt kuperat. Och den där rösten på appen,hon är så himla klämkäck,efter fjärde rundan av åtta säger. Great,you are now half way trough todays running!!! Super käckt,sådär superkäckt så man har lust att slänga telefonen ut i skogen. Ja jag är inte mycket för det där klämkäcka peppandet. Jag är mer för"kom igen Björk,ta för fan i nu" "Öööööka" "snart är skiten slut" ,Eller som mina löjtnant så klyschigt sa; Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen" haha sån är jag. Fast allra helst så klarar jag mig utan något av ovanstående! Men jag kämpar på. Snart känner jag att jag kan ta mig till gymmet med.


Kommentarer
Postat av: Anette

Bra att du kämpar på!!!

2013-07-25 @ 10:51:40
URL: http://nettansliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0