Träning...

Att det ska vara så tungt att träna,iaf innan man blir manisk.
Var en sväng på stan i em,och då gick jag in på Stadium. Hittade nya byxor och linnen. Behövs alltid,och inte blev det sämre i kassan när han sa att det var 20% på hela köpet!
Men jag tyckte synd om killen i kassan,han var så munter och sa härligt med nya träningskläder! Nja sa jag, va sa han. Ja träning suger,öhhh... Men nödvändigt var jag tvungen att lägga till för grabbens skull. Haha han påminde mig om den där personliga tränaren jag hade på gymmet i stan,som försökte peppa mig hela tiden men tillslut frågade vad jag gjorde där. Tränar för jag måste. Nä det går inte att frälsa mig,men jag fattar att man mår bra av träningen! ;)


Kommentarer
Postat av: Angie

Manisk. Haha! Det är väl vad du kallar mig då? ;) Bra jobbat igår, kramar!

2013-07-12 @ 06:40:23
Postat av: Angelica

You go girl!!

2013-07-15 @ 13:26:58
Postat av: Anette

Kul med nya kläder, tycker faktiskt det går lite lättare att träna då :) Att dessutom få rabatt fast man inte visste om det, riktigt nice!

2013-07-25 @ 10:52:44
URL: http://nettansliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0